Zoeken

Klanttevredenheidsonderzoek Asset.Insight. 2020

Binnen Asset.Insight. staat de vraag en de behoefte van de klant centraal. Vanuit daar bieden we een gerichte oplossing. Van inspecties en digitale metingen tot het ontwikkelen van nieuwe algoritmes. Dit jaar hebben we als nieuw startend bedrijf voor het eerst een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Dit onderzoek herhalen we jaarlijks, zodat we continu verbeteren. Onze klanten: aannemers, gemeentes, provincies asseteigenaren en havenbedrijven hebben onze dienstverlening zeer positief beoordeeld.

Klanttevredenheidsonderzoek 2020 Assetinsight tevreden klanten.jpg

Doelstelling klanttevredenheidsonderzoek Asset.Insight.

De doelstelling van het klanttevredenheidsonderzoek is het toetsen of de dienstverlening voldoet aan de verwachtingen. De feedback van klanten helpt om onze dienstverlening te verbeteren. Ook zijn we benieuwd hoe men onze nieuwe merk ervaart. In totaal hebben 41 klanten van ons meegewerkt aan dit onderzoek.

Samenvatting resultaten KTO 2020 Asset.Insight.

Hierbij een aantal resultaten uit het onderzoek:

  • 75% van de klanten kent het merk Asset.Insight.
  • 78% van de klanten vindt ons merk innovatief.
  • 85% van de klanten vindt onze dienstverlening goed tot uitstekend.

Resultaten waar we bijzonder trots op zijn:

  • 100% van de klanten vindt dat we onze werkzaamheden veilig uitvoeren
  • Netto Promoter Score (NPS):
  • 97% van onze klanten geeft aan dat ze weer gebruik willen maken van onze diensten.
  • 66% van de klanten wilt ons aanbevelen aan anderen.

Continu verbeteren voor de klant

Uiteraard zijn er ook aandachtspunten te benoemen. Er wordt aandacht gevraagd voor de wijze van communiceren en het goed bewaken van intern uitgezette acties. We danken onze klanten voor de medewerking aan het klanttevredenheidsonderzoek. Op deze manier zetten wij ons dagelijks in om de klanttevredenheid te verhogen.