Binnen Asset.Insight. staat de vraag en de behoefte van de klant centraal. Vanuit daar bieden we een gerichte oplossing. Van inspecties en digitale metingen tot het ontwikkelen van nieuwe algoritmes. Dit jaar hebben we als nieuw startend bedrijf voor het eerst een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Dit onderzoek herhalen we jaarlijks, zodat we continu verbeteren. Onze klanten: aannemers, gemeentes, provincies asseteigenaren en havenbedrijven hebben onze dienstverlening zeer positief beoordeeld.
De doelstelling van het klanttevredenheidsonderzoek is het toetsen of de dienstverlening voldoet aan de verwachtingen. De feedback van klanten helpt om onze dienstverlening te verbeteren. Ook zijn we benieuwd hoe men onze nieuwe merk ervaart. In totaal hebben 41 klanten van ons meegewerkt aan dit onderzoek.
Hierbij een aantal resultaten uit het onderzoek:
Resultaten waar we bijzonder trots op zijn:
Uiteraard zijn er ook aandachtspunten te benoemen. Er wordt aandacht gevraagd voor de wijze van communiceren en het goed bewaken van intern uitgezette acties. We danken onze klanten voor de medewerking aan het klanttevredenheidsonderzoek. Op deze manier zetten wij ons dagelijks in om de klanttevredenheid te verhogen.