HomeNieuws Asset.Insight. Innovatie oplossingen op de RailTech 2019

Asset.Insight. Innovatie oplossingen op de RailTech 2019

Actueel

Asset.Insight. nodigt u uit voor een bezoek aan de RailTech in de Utrechtse Jaarbeurs van 26 t/m 28 maart 2019. Parallel aan de beurs vindt een congres plaats. Wij vertellen u tijdens het congres graag meer over de voorspelbaarheid van spooronderhoud. Op onze stand kunnen we live onze innovatieve oplossingen aan u laten zien. U bent van harte welkom op onze stand: 6.002. Graag tonen wij u state-of-the-art innovaties!

eddycurrent-measurement-rail.jpg

Livedemo: Onzichtbare spoorstaafschade zichtbaar maken middels de EddyCurrent-Lorrie

Asset.Insight. heeft de oplossing om ernstige spoorstaafschades te voorkomen door op tijd de levensduur te verlengen. De EddyCurrent-Lorrie, een innovatief meetinstrument, kan beginnende scheuren met een diepte van 0,5 tot 5 millimeter in de spoorstaaf meten. Door het voorspellend model kan preventief onderhoud uitgevoerd worden. Dit verlengt de levensduur van de spoorstaven tegen lage kosten.

Monitoring

Live demo: WisselMonitoring

Op onze stand kunt u live ervaren hoe we IoT (Internet of Things) toepassen op wissels. We kunnen realtime de wissels monitoren en op afstand bedienen. Met slimme scenario’s en algoritmen wordt de verzamelde data geanalyseerd en verwerkt tot actiegerichte informatie.

spoorschade-predictivemodelling.JPG

Workshop Spoorstaafslijtagemodel

Dirk Bothof, onze manager Advanced Analytics, gaat graag met u in gesprek tijdens de workshop op donderdag 28 maart van 13.15-14.00 uur. Hij neemt u mee in een machinelearning model dat Asset.Insight. heeft ontwikkeld voor RCF-Schade (Rolling Contact Fatique). RCF bestaat uit spoorstaafkop-schade (head checks) en squats. Met dit model kan voor iedere 5 meter spoor in Nederland het risico voorspeld worden op het ontstaan van een scheurtje.

inventarisatie-vta-boom.png

Congres Bomenalgoritme middels 3D-LiDAR technologie

Anahita Khosravipour, onze datascientist, heeft een uniek bomenalgoritme ontwikkeld, waarbij gebruik wordt gemaakt van 3D-LiDAR-technologie. Hiermee kan de omvang, de vorm, de hoogte en de dichtheid van bomen naast het spoor met een precisie van 97 procent worden gemeten. Het onderzoek van Khosravipour is een wetenschappelijke doorbraak en haar werk werd bekroond met twee Amerikaanse awards. Graag vertelt ze u hoe dit bomenalgoritme ingezet kan worden in het kader van veiligheid en voor het beheer en onderhoud van bomen naast het spoor. Ze is spreker op het congres op donderdag 28 maart van 13.30-13.50 uur.

 

Schrijf u in voor een gratis toegangskaart op de RailTech en bezoek ons op stand 6.002.

+